Franck Pochon

  • Auteur
  • Ecrivain
  • Parolier
  • Poète
  • Humoriste
  • Bordeaux, France

13 textes

  • Default document
    LIFE
    Franck Pochon

    Ain’t no cure for your disease Ain’t nowhere you feel at ease Ain’t no use to beg us please No one has the keys… What you want is out of reach Ain’...

    24 juin · Philosophie

    newspaper 513 · community 4,2

  • Default document
    Try Me
    Franck Pochon

    (chanson : http://www.youtube.com/watch?v=k1u89uRhwMc ) You don’t see me what can I do ? You don’t love me I think it’s through ! Won’t you try ...

    22 juin · Emotions

    newspaper 502

  • Default document
    Regagner le ciel...
    Franck Pochon

    Regagner le Ciel Déployer ses ailes Et puis s’envoler… Fuir vers l’Eternel En battant des ailes Au loin s’envoler, Et tout oublier… Regarder le Cie...

    22 juin · Tragédie

    newspaper 824 · community 4,2

  • Default document
    Let Me Be
    Franck Pochon

    Please, set me free From the things, You want me I will die, Yes I will If you don’t, let me be Please, release me From this spell, I can’t dwell T...

    22 juin · Amour et romance

    newspaper 480

  • Default document
    Ange et Démon
    Franck Pochon

    Ange et Démon Unis sans sermon J’ai besoin de toi Et toi de moi                  Le Bien, le Mal, L’Homme e(s)t l’Animal        Unis, à vie Jusqu’à...

    22 juin · Philosophie

    newspaper 576 · community 3,7

  • Default document
    Eye-Led
    Franck Pochon

    On every different places I go in different ways, I find look-a-like faces Who put me down always. Bitterness’s over grown ; I’m tired of changing ...

    20 juin · Amour et romance

    newspaper 518 · community 3,7

  • Default document
    Trahi
    Franck Pochon

    Trahi, trahi,   J’ai été trahi… Pourquoi, mourir ? Suis-je encore en vie ? J’ai tout, donné, J’ai été volé… Pourquoi, souffrir ? Puis-je encore aim...

    20 juin · Amour et romance

    newspaper 576

  • Default document
    Monsieur Ripet
    Franck Pochon

    Monsieur Ripet est un homme ordinaire dont il est inutile de raconter l’histoire, ou de la lire d’ailleurs. Sauf qu’aujourd’hui Monsieur Ripet est ...

    20 juin · Philosophie

    newspaper 556 · community 4,3

  • Default document
    RETURN TO SENDER
    Franck Pochon

    When everybody’s dead You know, I’ll be still alive ‘Cause I’m already dead and none of us has ever yet been alive. You might say I’ve lost my head...

    19 juin · Emotions

    newspaper 500

  • Default document
    LA FUITE EN REVANT
    Franck Pochon

    Je vois la vie s’éloigner de ma vie Comme une envie éloignant mon envie Et je m’enfuis, loin des tourments, en pleine nuit, imaginant ! Et je m’enf...

    19 juin · Philosophie

    newspaper 458

Franck Pochon
Envoyez un message